Watches

Dit is de coolste campagne van Gucci

by Felix Besson, France
20.03.2017
De nieuwe Gucci campagne is hipper dan ooit. Alessandro Michele presenteert de nieuwe reeks horloges namelijk via meme's.

In de digitale wereld met een generatie die altijd en overal online is werd het tijd om op de sociale netwerken in te spelen. Alessandro Michele schiet recht in de roos met deze nieuwe campagne die bestaat uit de populaire meme's. Het thema van de campagne is "That Feeling When..." waaruit de hashtag #TFWGucci is ontstaan. 

Met een handvol beroemde Instagrammers, waaronder @textsfromyourexistentialist en @beigecardigan introduceert Gucci de nieuwste reeks horloges.

www.gucci.com

#TFWGucci_AlecSoth_3.jpg
#TFWGucci_AmandaCharchian_1.jpg
#TFWGucci_ChristtoandAndrew.jpg
#TFWGucci_EgeIslekel_2.jpg
#TFWGucci_Less.jpg
#TFWGucci_OlafBreuning_5.jpg
#TFWGucci_PaulinaOlowska_1.jpg
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.02.32.png
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.02.23.png
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.02.12.png
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.02.04.png
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.01.54.png
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.01.18.png
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.01.11.png
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.00.57.png
Schermafbeelding 2017-03-20 om 14.03.12.png

Deel artikel

Tags

Lees ook

Aanbevolen voor jou