Style

Iconisch logo: FF is van Fendi

Het door Karl Lagerfeld ontworpen Fendi-logo stamt al uit 1965 en alhoewel de dubbele F iconisch te noemen valt, vond het Italiaanse modehuis het tijd voor een restyling.

Het her- of vernieuwen van een huisstijl of logo is nogal wat. Hoe langer een logo bestaat of hoe groter het merk is, des te meer tegen- en weerstand je zult krijgen. Maar bij Fendi vond men het toch tijd om het logo aan te passen. Nu is veranderen of aanpassen wel een groot woord, want echt grote wijzigingen zijn het niet. Immers, het welbekende FF-logo moet wel herkenbaar blijven. En dat is gelukt. Helemaal goed nieuws is dat Fendi tegelijk met het nieuwe logo een exclusieve FFcapsulecollectie 2018 heeft gepresenteerd die een ode is aan het eigen logo. En dat betekent FF-logo’s all over the place! De collectie omvat alles: van tassen tot sjaals, slippers en Fendi’s welbekende Rockoko sneakers tot zonnebrillen en sieraden. Qua kleuren herken je natuurlijk direct de bekende Fendi-kleurcombinatie tabak met zwart, maar ook klassiek zwart-wit is van de partij.

/

Shop

8AG745B08F0CFK_01_BigSize.jpg8R6793A3SKF13N6_02_MediumSize.jpg8BT2842IHF0C88_01_MediumSize.jpgFOG349V1TF10XC_01_MediumSize.jpg8C0577A0P6F10FX_01_MediumSize.jpg8T6515A2CRF10T8_02_MediumSize.jpg

Tags

Lees ook

Aanbevolen voor jou