People

L'OFFICIEL lanceert The Sharing Fund

Met trots presenteren we L'OFFICIEL's Sharing Fund; dit fonds zet L'OFFICIEL's internationale medianetwerk in, ten behoeve van goede doelen en de non-profitorganisaties van haar partners.
Reading time 2 minutes

Komende twee jaar zal L'OFFICIEL een waarde van $60 miljoen doneren, in de vorm van pagina's in de printmagazines, online verhalen en social media posts, voor de belichting van de goede doelen en de non-profitorganisaties van haar business partners.

Onderdeel van L'OFFICIEL's Sharing Fund is de internationale digitale content-hub, welke exclusief is gereserveerd voor charitatieve onderwerpen. Artikelen, video's en digital advertising worden gemaakt om de L'OFFICIEL-lezers te informeren en te activeren. 

The Sharing Fund is een stap naar een hoger doel. Namelijk, de relatie tussen media, adverteerders en het publiek te vernieuwen, middels innovatie en creativiteit.

Een eerdere stap is de lancering van La Liste en Taste Tokens geweest, een online platform dat gebruik maakt van blockchain-technologie. Hiermee krijgt de economie voor luxe artikelen een nieuwe dynamische, commerciële twist, ten goede van de relatie tussen L'OFFICIEL, haar lezers en uitgelichte merken. 

Zowel The Sharing Fund als het Taste Token-programma maken deel uit van L'OFFICIEL's toewijding om de band en loyaliteit met haar publiek te versterken en te vergroten, waarmee meer waarde voor haar business partners kan worden gegenereerd.

"We realiseerden dat zichtbaarheid aan meer dan 20 miljoen mensen via ons internationale medianetwerk, voor verschillende charitatieve organisaties het grootste en meest waardevolle is dat wij kunnen geven in de strijd tegen onder andere mileuvervuiling, armoede en ongelijkheid." - Benjamin Eymere, CEO L'OFFICIEL.

"We realiseerden dat zichtbaarheid aan meer dan 20 miljoen mensen via ons internationale medianetwerk, voor verschillende charitatieve organisaties het grootste en meest waardevolle is dat wij kunnen geven in de strijd tegen onder andere mileuvervuiling, armoede en ongelijkheid." zegt Benjamin Eymere.

"De mogelijkheid om te geven is ultieme luxe en L'OFFICIEL - samen met haar partners en publiek - is in de positie dit te doen. Door ons medianetwerk en bereik te delen met goede doelen en non-profitorganisaties, helpen we hen om bewustwording te verhogen, zodat zij hun goede werk kunnen voortzetten."

Lees ook

Aanbevolen voor jou