Hommes

Wat heeft Virgil Abloh in petto voor Louis Vuitton?

De meest actieve ontwerper van het moment? Dat is Virgil Abloh. Hoe krijgt hij het toch voor elkaar om iedere keer met meer modenieuws te komen? Wat dacht je bijvoorbeeld van deze Louis Vuitton campagne?
Reading time 1 minutes

Terwijl we nog maar nauwelijks zijn bekomen van de Louis Vuitton en Off-White F/W '19 mannenshows van vorige week, is het alweer raak! En, surprise surprise, Virgil breekt wederom het internet. Dit keer is het zijn nieuwe Louis Vuitton-campagne die in de spotlight staat, met drie jonge kinderen in de hoofdrol. Bijzonder en cute, maar ook met een diepere betekenis: de jonge modellen staan namelijk voor het begin van de levensweg die jonge mensen afleggen naar volwassenheid.

De campagne wordt in drie rondes gelanceerd, terwijl iedere ronde een andere levensfase symboliseert: Infancy, Childhood en Adolescence. De volgende fase, Childhood, wordt 1 februari verwacht en Adolescence zien we rond maart tegemoet.

Bekijk hieronder alvast de eerste Infancy-ronde gevuld met regenbogen, fantasiewerelden en knutselpraktijken. 

 

Tags

Lees ook

Aanbevolen voor jou