Hommes

Reizigers opgelet! LOEWE lanceert backpacker-herenlijn

"Gemaakt voor mannen die zich aangetrokken voelen tot de natuur"
Reading time 2 minutes

Over de coversterren

De poplegende is namelijk bezig met een bijzonder uitgebreide collectie. Samen met productontwikkelaar Epic Rights werkt Britney aan een kleding-, cosmetica-, sport- en electronica-collectie. 

Wat we verder weten over de lijn is dat het Britney Spears Lifestyle zal gaan heten en dat de producten in 2019 uitkomen. Nog even geduld dus. Britney's brandmanager verklapte alvast dat de collectie echt bedoeld is voor de fans: "De lancering van de lifestyle-collectie is een nieuwe stap voor Britney. De lijn zal haar helpen om contact te houden met haar fans".

Wij zijn benieuwd hoe de producten eruit gaan zien. Alleen nog even wachten tot 2019...

/
Reacties op Deisel

Hoe is deze samenwerking met adidas ontstaan?

Daniëlle Cathari, ontwerper: Het begon met een schoolproject. De opdracht was om drie looks te creëren die je eigen stijl het beste weergeven. Ik wist meteen dat ik iets wilde doen trainingspakken en met Adidas trainingspakken in het bijzonder, omdat die zo iconisch zijn: de strepen, de kenmerkende stof en de kleur. Dus ik kocht een aantal vintage Adidas-trainingspakken, haalde deze uit elkaar en creëerde er vervolgens nieuwe, vrouwelijke trainingspaksilhouetten van. VFILES zag dit op sociale media en gaf mij de kans om deze te laten zien tijdens New York fashionweek, precies een jaar geleden.

Raffaella Barbey, senior designer bij Originals: Toen we die collectie zagen werden we overweldigd door de hoeveelheid liefde die deze jonge designer voor het merk toonde. Dat wilden we graag aanmoedigen en we waren nieuwsgierig naar een samenwerking met haar.  

Veel leeftijdsgenoten herkennen zich ook in dat waar Rina Sawayama voor staat: het juiste antwoord op de vraag waarom Aziatische muzikanten zo slecht zijn vertegenwoordigd in de entertainmentwereld. ‘In de Aziatische muziekindustrie, met name J-pop uit Japan K-pop uit Zuid-Korea, hebben grote namen zoals de Bangtan Boys (BTS) tegen de stroom in bewezen dat een oosters gezicht dezelfde populariteit kan ontketenen als een wit gezicht’, zegt ze ferm. ‘Het ontbrak daarvoor grotendeels aan een artiest of product met een krachtig, aansprekend concept. Dat gebeurde in 2018 dan eindelijk, in de vorm van de speelfilm Crazy Rich Asians en ook dankzij artiesten zoals Mitski, Hayley Kiyoko en Japanese Breakfast. Zij zijn de pioniers van wat voor ons Aziaten slechts het begin zal zijn van de zo broodnodige artistieke erkenning.’ 

ROOKIES EN VETERANEN

Shop

v16-1.jpg898386_in_pp.jpg913623_in_pp.jpg917347_in_pp.jpg918917_in_pp.jpg939676_in_pp.jpg939702_in_pp.jpg946257_in_pp.jpg991597_in_pp.jpg992572_in_pp.jpg

Tags

Lees ook

Aanbevolen voor jou