Fashion

Loewe brengt deze herfst zes literaire meesterwerken uit.

Van Madame Bovary tot Dracula en Don Quixote, Loewe zorgt ervoor dat we de hersft/winter al lezend doorbrengen.
Reading time 1 minutes

Geen Loewe-campagne zonder verrassing; Jonathan Anderson, creatief directeur van het Spaanse modelabel, brengt deze herfst ‘’het imaginaire’’ terug op tafel.

Hoe? Wel nu: Loewe blaast zes literaire klassiekers nieuw leven in, in de vorm van een chique gift-set. Volgens Anderson vormen boeken de leidraad van onze cultuur én van zijn nieuwe campagne, waarin we model Stella Tennant en acteur Josh O’Connor met hun mooie neuzen in de boeken zien. Samen met fotograaf Steven Meisel,  die ook de fotografie van de campagne voor zijn rekening nam, ontwierp Anderson de omslag van de boeken. 

Dit zijn de boeken die we volgens Loewe moeten gaan lezen deze herfst: Don Quixote de la Mancha van Miguel de Cervantes, Wuthering Heights van Emily Brontë, Portret van Dorian Gray door Oscar Wilde, Dracula door Bram Stoker, Madame Bovary van Gustave Flaubert en Heart of Darkness van Joseph Conrad.


Lezen was nog nooit zo in stijl!

Vanaf deze maand te koop in geselecteerde Loewe winkels.

Tags

fashion
loewe
steven-meisel

Lees ook

Aanbevolen voor jou