Fashion

FENDI viert 1-jarig bestaan van millennial-platform ‘F is For…’

…En brengt ter ere hiervan een special edition “The Ring of the Future”-shirt uit. Hebben, hebben, hebben.
Fendi is For...

Maar wat is F is For…? Het Italiaanse modehuis FENDI lanceerde een jaar geleden een communicatieplatform van millennials voor millennials. Zij organiseren zowel offline als online evenementen en ervaringen en vormen het bruggetje van FENDI naar een jongere generatie. Inmiddels hebben ze een succesvol eerste jaar achter de rug met veel georganiseerde evenementen, kunstprojecten en optredens.

The Ring of the Future

Reden genoeg voor een feest! Om het eerste jaar goed af te sluiten gingen zes jonge kunstenaars letterlijk het dak op om The Ring of the Future te visualiseren. Deze geel geschilderde ring bestaat uit het woord ´Future’ in de zes verschillende talen van de kunstenaars om grenzen te doorbreken.

Campagnefoto's gemaakt met een iPhone 7

Het kunstwerk staat vereeuwigd op het dak van het hoofdkantoor van FENDI, en nu kan jij er zelfs mee rondlopen – want ze hebben het verwerkt tot een genderneutraal t-shirt. Het shirt is te krijgen in het wit en zwart en is bedoeld voor millennials die de toekomst vertegenwoordigen. Om in een hedendaagse stemming te blijven, hebben ze de campagnefoto’s van de t-shirts gemaakt met een iPhone 7. Benieuwd geworden? Bekijk hieronder dan de making of-video van het kunstwerk zelf en de rest van de campagnefoto’s.

08_FISFORFENDI_Marina Testino wearing The Ring of The Future t-shirt.tif
07_FISFORFENDI_Marina Testino wearing The Ring of The Future t-shirt.tif
06_FISFORFENDI_Cordell Broadus wearing The Ring of The Future t-shirt.tif
04_FISFORFENDI_Cordell Broadus wearing The Ring of The Future t-shirt.tif
03_FISFORFENDI_Cordell Broadus wearing The Ring of The Future t-shirt.tif
01_FISFORFENDI_Caro Daur wearing The Rinf of The Future t-shirt.tif
F is For... Fendi The Ring of The Future

Lees ook

Aanbevolen voor jou