Moncler maakt zich klaar voor grote veranderingen - L'Officiel
Fashion

Moncler maakt zich klaar voor grote veranderingen

Voorlopig waren de Lente-Zomer collecties van Gamme Rouge en Gamme Bleu de laatste shows van het merk…
Reading time 1 minutes

Vandaag heeft het Italiaanse merk Moncler laten weten dat we een aantal radicale veranderingen kunnen verwachten. Te beginnen met de labels Gamme Rouge en Gamme Blue, deze collecties zullen voorlopig niet meer op de catwalk te zien zijn. De creatieve directeuren van de merken Giambattista Valli (sinds 2008) en Thom Browne (sinds 2009) zullen zich vanaf nu weer op hun eigen labels focussen. CEO van Moncler, Remo Ruffini, heeft de details van de nieuwe strategie nog niet gedeeld met de buitenwereld, maar spreekt over een ruimer assortiment aan producten en een sneller productieproces. Het lijkt er op dat Moncler zich wil richten op een nieuwe generatie en op zoek is naar een nieuwe energie binnen het bedrijf. Dit heeft niets te maken met de groei van het bedrijf, dat in de afgelopen negen maanden met maar liefst 15% is toegenomen. Moncler zegt beter aan te willen sluiten op hun doelgroep, die veelal online shopt en het best bereikbaar is via social media.  


Wij zijn heel erg benieuwd! 

Moncler Gamme Rouge

Lees ook

Aanbevolen voor jou