Be Well

Dit moet je eten voor een platte buik

Het is zo simpel en toch oh-zo lekker.

We hebben niet altijd tijd (en, ahum, zin) om te gaan sporten maar we willen wel graag goed voor de dag komen. Bovendien ligt onze zwemkleding op de loer... En dan kom je gelukkig al een heel eind met de juiste voeding. Voeg deze 5 ingrediënten toe aan je dieet en je zult merken dat je van je opgeblazen gevoel afkomt en je buik platter zal zijn. 

appels

Ze zijn lekker fris en zoet en toch verbranden ze vetten omdat ze bomvol vitamine C, flavonoïden en bèta-caroteen zitten. Eet gerust 2 à 3 per dag voor een gestimuleerde vetverbranding! 

banaan

Nog een fruitsoort op de lijst: banaan. Deze geeft je lekker veel energie, dus eet 'm bij je ontbijt of voordat je gaat sporten. Je zult merken dat je dan meer energie hebt om vet te verbranden. 

mager vlees

Boordevol eiwitten die je metabolisme versnellen. Do we need to say more? 

zeevruchten

Kies ook regelmatig voor lekkers uit de zee. Zeevruchten zorgen er namelijk voor dat je ophoping van vet en omega 3 voorkomt. Ze bestaan namelijk uit onverzadigde vetten. Goed voor je smaakpupillen, én je body.

avocado

In avocado's zitten oliezuren die ervoor zorgen dat je minder snel een hongerig gevoel krijgt. Het heeft dus een verzadigend effect wat een plattere buik stimuleert. 

Lees ook

Aanbevolen voor jou